Nuffnang

10 Mei 2010

Cerita balik kampung dan meraikan hari ibu

Minggu ni ari jumaat cuti lagi kerana hari hol pahang jadi aku ambik kesempatan untuk balik kampung untuk meraikan hari ibu bersama2 ibuku.Jadi selepas solat zohor aku berkemas2 untuk balik kampung bersama2 anak2ku. Aku tgk anak2ku begitu seronok dapat balik kampung jumpa atok diorang. Dari kuantan aku singgah di pam minyak shell indera mahkota untuk isi minyak selepas aku singgah sekejap di maidin kuantan kerana anakku yang sulung mengamuk nak selipar croc, dahlah kat bandar jem pulak 2.(Tension sangat). Selepas beli selipar croc aku terus on the way balik kampung lalu ikut jalan semambu.Dalam kul 4.30ptg aku selamat ke kampung. Alhamdulilah sampai jugak aku akhirnya. 2 hari setengah aku kat kampung mcm2 aku dapat buat. Hari sabtu pagi2 lagi aku kepasar beli barang2 masak untuk mkan tgari selepas balik dari aku bawa ibuku ke maidin pula untuk beli barang dapur n sempat jugak aku beli kek untuk ibuku sempena sambutan hari ibu. Sebenarnya aku,adik n kakakku nak buat surprise untuk ibuku.x sangka kali aku amat teruja sgt nak sambut hari ibu sebab selama ini aku x pernahpun meraikan hari ibu seperti ini. Selepas makan tghari aku bersama-sama adik n kakakku menjemputku meniup lilin sempena hari ibu. Ibuku terlalu sayu n menangis terus memeluk kami adik-beradik sampai ankku menangis jugak. Sungguh syahdu detik dan saat itu.Huhuhu........

myspace graphics

myspace graphics

Tiada ulasan:

Catat Ulasan